Máte problém s tovarom zakúpeným u nás v e-shope, alebo v kamennej predajni? Nie je nič jednoduchšie, než výrobok ktorý je v záručnej dobe reklamovať. Priebeh reklamácie by mal ideálne vyzerať takto: Telefonicky, alebo e-mailovo nás informujte o poruche alebo dôvode reklamácie. Potom reklamovaný tovar zašlite kvalitne zabalený na adresu prevádzky, popr. fakturačnú adresu. Spoločne s kópiou faktúry, alebo iného daňového dokladu. V prípade, že ste k výrobku dostali záručný list, ten musíte pribaliť tiež. Ďalej je vhodné pripísať dôvod reklamácie, alebo popísať poruchu či inú kazovosť výrobku. Môžeme Vám sľúbiť, že sa vynasnažíme, aby reklamácia vždy prebehla v dobrý prospech oboch strán.
s dlhoročnou praxou v obore
značiek Swarowski, Leica, Zeiss, Blaser, Hikmirco a ďalšie.
potrieb pre poľovníkov od A do Z
s predajnou plochou väčšou ako 400 m2
Aby ste na našom e-shope rýchlo našli to, čo hľadáte, ušetrili veľa hľadania a nezobrazovali sa vám reklamy na veci, ktoré vás nezaujímajú, potrebujeme od Vás súhlas so spracovaním súborov cookies, drobných súborov, ktoré sa ukladajú vo vašom prehliadači.
Podľa cookies vás na našom e-shope spoznáme a zobrazíme vám ho tak, aby všetko fungovalo správne a podľa vašich preferencií. Prezrite si podrobný prehľad cookies a podmienky ich používania.
Pretože rešpektujeme vaše právo na súkromie, môžete sa rozhodnúť, že niektoré typy súborov cookie zablokujete. Nižšie sa dozviete viac informácií o každej kategórii. Predvolené nastavenia môžete ľubovoľne meniť. Nezabudnite ale, že blokovanie niektorých typov súborov cookies môže ovplyvniť to, ako sa vám zobrazujú a prispôsobujú funkcie nášho e-shopu. Až budete pripravení, kliknite na Potvrdiť moje voľby. Nastavenia môžete v budúcnosti meniť podľa potreby.
Pokiaľ sa chcete dozvedieť viac o súboroch cookie ao tom, prečo ich používame, prejdite si podrobný prehľad cookies a podmienky ich používania.
Děkujeme!